Posts

Showing posts from June, 2013

School holiday

Image
Assalamualaikumm
Heyyo. School holiday dah nak sampai penghujungnyaa. Arghhh mulalah balik hari hari penat ku. Hari hari sekolah, rumah. Itu jaa. Hmm yang peliknya nanti abis sch aku akan rindu balik zaman sekolah aku. Yess I do. Sekarang pun dah rasa. Walaupun tak abis lagi sekolah. Thats why sekarang kena belajar sayang sekolah. Hahaha. Belajar suka pergi sekolah. Hmm. Kenangan2 kat sekolah takda semua nya indah dan best. Ada banyak kenangan yang sakit hati je kalau ingat. Ada kenangan yang diri sendiri akan malu bila ingat. Kenangan yang nak ulang balik??? Emm I think.. takda kutt.Takpalahh. Lepas ni aku akan rajin sikit. Cehhh. Just for a few months. HikhikkOkaylahh. Byee. Thankyouu siapa siapa yang rajin baca ni :')

NORMAL

Image
ASSALAMUALAIKUM