School holiday

Assalamualaikumm
Heyyo. School holiday dah nak sampai penghujungnyaa. Arghhh mulalah balik hari hari penat ku. Hari hari sekolah, rumah. Itu jaa. Hmm yang peliknya nanti abis sch aku akan rindu balik zaman sekolah aku. Yess I do. Sekarang pun dah rasa. Walaupun tak abis lagi sekolah. Thats why sekarang kena belajar sayang sekolah. Hahaha. Belajar suka pergi sekolah.

Hmm. Kenangan2 kat sekolah takda semua nya indah dan best. Ada banyak kenangan yang sakit hati je kalau ingat. Ada kenangan yang diri sendiri akan malu bila ingat. Kenangan yang nak ulang balik??? Emm I think.. takda kutt.

Takpalahh. Lepas ni aku akan rajin sikit. Cehhh. Just for a few months. Hikhikk

Okaylahh. Byee. Thankyouu siapa siapa yang rajin baca ni :')

Popular posts from this blog

ye ni pasal awak!

Aku

ibu