IMSOMNIA



Lately, susahnyaa nak tidur malam. ya Allah kenapa taktau lah. Berjam jam cuba lelapkan mata sampai berpinar mata pening kepala keluar air mata tak jugak lelap. i dont know why. Tensionnn betul tak boleh tidur. 

12 malam sampai matahari terbit aku cuba lelap mata. macam macam fikir macam macam ingat macam macam dk main main dalam kepala otak ni. yes sure mesti ada dalam ingatan aku. takkan sebab dia aku tak tidur kot. hmmmmmm. 

kalaulah sbb dia ya Allah bodohnyaa aku. tak tidur tidur sedangkan dia? apa pon aku taktau dia buat apa dgn apa kat mana kat sana. 

Korang yg baca ni doakan la aku dapat tidur mcm biasa. Sungguhlah org ckp tidur itu nikmat. hilang nikmat tidur mmg parah. Hmmm. STRESS

Popular posts from this blog

ye ni pasal awak!

Aku

ibu