Aipp.


Ahaa, aku suka post w pictures on top. Kadang kadang nak post tapi tkde gambar sesuai di cancelkan je niat tu. Tapi ekceli gambar takde kene mngene2 pon dengan apa nak cakap. Hehh. Nonsense.

Woiii hangpa tau dak tinggai seminggu ja lagi ni aku nak p berangkat meninggalkan seghomban. Excited tu dah takdeee. Yang ada rasa sedih je nk tinggalkan omak den. 18 tahun hidup tk pernah berenggang. aduyai. memlm je keluar lah ayaq mata ni. UGH!

Popular posts from this blog

ye ni pasal awak!

Aku

ibu