Posts

Showing posts from December, 2014

NO MORE "YOU"

you promised me you'll never leave. you promised me you'll never change. you promised me no matter how hard you will be there. but now everything has changed. you left me. you've changed. you're gone when i need you the most. and the worst thing is you treat me like I'm a stranger. it hurt. it kills me. thank to you fr everything.

sejujurnya

sejujurnya, aku masih cuba nak kembalikan waktu dulu.
sejujurnya, aku masih nak bersama dia.
sejujurnya, aku masih berharap pada dia.
sejujurnya, hati aku masih ada dia.aku tahu apa yg aku nak, aku tahu aku hanya nak dia. nak mcm dulu. tp dia? mungkin tak. mungkin dia dah lama lupakan semua yg jd, mungkin dia tak dah kesah apa langsung. jd berbaloi ke aku tunggu dia, harap kt dia, hari hari kalau boleh nak tau pasal dia sampai hati tak tenteram.aku perempuan, aku tk boleh tunggu lelaki yg tknak aku. brapa kali mana pon aku sedar benda tu, tetap tak mengubah apa apa sb hati aku sendiri tk boleh lupakan cerita lama. benda dah berubah, dia dah berubah. jd apa lagi yg aku tunggu dri dia.
orang nampak aku tak pernah sedih. tp sejujurnya aku tk kuat. tak kuat nak pendam. hati aku sakit bila dia jadikan aku orang yg dia tk pernah kenal. sakit sangat sb dia pernah jadi kawan aku, orang yg mengaku sayang aku. dan tiba tiba dia berubah jd mcm ni. ya allah. sumpah aku tak kuat. ok takpe klw mm…

cerita yang sama

mcm mana pon kau tahan pendam sorok, ada satu masa kau tetap akan terduduk menangis teringatkan dia. yg sebenarnya bukan dia yg kau tangisi. tp kisah lama kau dengan dia. mcm mana kau boleh gelak tersenyum sb dia, kau bahagia dengan dia dan skrg dia yg kau puja, tegur kau pon dh tknk. malah dia buat mcm tak prnh kenal kau. bila dia bleh borak layan orang lain tp bkn dgn kau sampai kau dpt rasa rendahnya taraf kau di hati dia. perempuan mana yg tak menangis. puas fikir mana salah aku, apa yg aku dh buat jahat sgt sampai aku dpt balasan mcm ni dari dia. bila fikir balik semua dugaan yg dtg. terlampau banyak perkara yg aku dengan dia hadap sama sama. dua dua sabar. dan akhirnya hubungan jd mcm ni, siapa ja yg tak rasa sedih dlm hati. aku nak tahu apa salah aku yg buat dia langsung tknk ckp, tknk ambil tahu, buat mcm tk pernah kenal aku langsung. tp dia tk pernah bgtau. dia abaikan aku senang mcm tu je. aku terlalu sayang dia. tp kenapa mcm ni yg jadi. aku nak dia tahu  tp apa yg boleh ak…

FUTURE

Image
4:32 in the morning and I am here still awake. enjoying my sem break i guess. lols.Ok, the tittle seems cliche aite? who cares darl, my blog my rules. hahahhaha. Alright, Eighteeeeeeennnnnn. This year had gave me so many memories. so many experience, so many new lessons. Just one year left and im already 20! AHAH! Still not ready for sure. I will finish my diploma in 2016. Continue my degree in another 3-4 years. I failed in love, hahaha so i will make sure that i will not fail in my studies. No man, no try, be a girl with no cry. emmmmmm actually i do cry over boy. sometimes i guess. Talks about "boy"... there is something i want to share.I am so grateful to met this one guy tht i always talks about in my previous post. I met tht guy when I still a girl who know nothing. But, bcs of him I grew wiser, I learned so many things from him. I learned how to managed my problem, my feelings. I learned how to act wisely when i have a problem... and now i miss him like crazy. ya Alla…

Yipppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Image
Picture and song are updated *unrelated picture lol*