cerita yang sama

mcm mana pon kau tahan pendam sorok, ada satu masa kau tetap akan terduduk menangis teringatkan dia. yg sebenarnya bukan dia yg kau tangisi. tp kisah lama kau dengan dia. mcm mana kau boleh gelak tersenyum sb dia, kau bahagia dengan dia dan skrg dia yg kau puja, tegur kau pon dh tknk. malah dia buat mcm tak prnh kenal kau. bila dia bleh borak layan orang lain tp bkn dgn kau sampai kau dpt rasa rendahnya taraf kau di hati dia. perempuan mana yg tak menangis. puas fikir mana salah aku, apa yg aku dh buat jahat sgt sampai aku dpt balasan mcm ni dari dia.

bila fikir balik semua dugaan yg dtg. terlampau banyak perkara yg aku dengan dia hadap sama sama. dua dua sabar. dan akhirnya hubungan jd mcm ni, siapa ja yg tak rasa sedih dlm hati. aku nak tahu apa salah aku yg buat dia langsung tknk ckp, tknk ambil tahu, buat mcm tk pernah kenal aku langsung. tp dia tk pernah bgtau. dia abaikan aku senang mcm tu je. aku terlalu sayang dia. tp kenapa mcm ni yg jadi. aku nak dia tahu  tp apa yg boleh aku buat lagi bila dia sendri dah tak peduli.

bila dia berpura2 tak kenal aku, hanya tuhan ja yg tahu sakitnya mcm mna...
mungkin ada salah yg aku buat kt dia yg dia takdapat maafkan. aku sentiasa harap dia maafkan aku dn dia bahagia.

Popular posts from this blog

ye ni pasal awak!

Aku

ibu