sejujurnya

sejujurnya, aku masih cuba nak kembalikan waktu dulu.
sejujurnya, aku masih nak bersama dia.
sejujurnya, aku masih berharap pada dia.
sejujurnya, hati aku masih ada dia.

aku tahu apa yg aku nak, aku tahu aku hanya nak dia. nak mcm dulu. tp dia? mungkin tak. mungkin dia dah lama lupakan semua yg jd, mungkin dia tak dah kesah apa langsung. jd berbaloi ke aku tunggu dia, harap kt dia, hari hari kalau boleh nak tau pasal dia sampai hati tak tenteram.

aku perempuan, aku tk boleh tunggu lelaki yg tknak aku. brapa kali mana pon aku sedar benda tu, tetap tak mengubah apa apa sb hati aku sendiri tk boleh lupakan cerita lama. benda dah berubah, dia dah berubah. jd apa lagi yg aku tunggu dri dia.
orang nampak aku tak pernah sedih. tp sejujurnya aku tk kuat. tak kuat nak pendam. hati aku sakit bila dia jadikan aku orang yg dia tk pernah kenal. sakit sangat sb dia pernah jadi kawan aku, orang yg mengaku sayang aku. dan tiba tiba dia berubah jd mcm ni. ya allah. sumpah aku tak kuat.

ok takpe klw mmg aku dah takde jodoh. tapi sekurangnya jangan buat aku mcm ni. kalau aku salah bgtau apa salah aku. jgn hukum aku dengan cara mcm ni. aku tak kuat.

Popular posts from this blog

ye ni pasal awak!

Aku

ibu