belum pasti

kau leka dok ingat dia,
kau asyik sebut nama dia,
kau selalu ber angan kau akan jumpa dia,
Tapi, kau yakin dia jodoh kau?

kau selalu mimpikan dia,
selalu harapkan dia datang, Tapi, kau yakin dia akan datang?

kau tak peduli apa kata orang,
dari dulu dan sekarang sikit pon perasaan dan anggapan kau kt dia tak pernah berubah, walaupon dia pernah maki kau, ignore kau, layan kau teruk.

sedangkan dia? Baru dengar cakap orang, dah layan kau tak ubah macam kau ni orang asing bagi dia

usaha dia bahgiakan kau tu sikit, tempoh dia hepi kan kau tu sekejap cuma. Tapi, kenapa kau tak pernah lihat dan pandang semula segala sakit luka pedih tahi yang dia campak kat kau?

Sedarlah perempuan, kau hanya perempuan. Yang harus bersama dengan orang yg sayang kau, bukan orang yg kau sayang bersunggu bagai nak mati macam ni.

Kalau sekarang pon hanya airmata yang temankan kau, esok lusa tahun depan?

Popular posts from this blog

ye ni pasal awak!

Aku

ibu