tak cukup kenal

ada satu perasaan tu yg aku tak suka akan datang bila aku sedar satu benda tentang aku dengan dia.

bila dia yang dah jadi penghuni hati kau, yang kau rasa kau cukup kenal dia. tapi, rupanya tak.

bila kau stalk life dia, kau dapat tahu yang kawan kawan dia lebih kenal dia dari kau. lebih tahu apa yang dia suka, apa yang dia tak suka, apa yang dia phobia. macam mana perangai dia sebenarnya, macam mana dia layan orang lain sangat berbeza dengan cara dia layan kau.

Ya, mmg berbeza tu bagus sbb kau lebih special dari kawan dia yang lain. Tapi, perbezaan tu membuat kau rasa kawan dia dapat layanan jauhhhhhh lebih baik dari yang kau terima.

Demi tuhan, aku sakit hati, aku cemburu. Sampai aku rasa 'kan best kalau aku hanya kawan dia ja' ya Allah, sesungguhnya perasaan cemburu ni membunuh diri sendiri.

sebab?
Pada akhirnya kau yg melutut jatuh, sedih kecewa dengan semua yg dah kau korban kan semua yg dah kau buat. Walaupon kau tak minta balasan, tp jauh di sudut hati kau ingin dia hargai kau lebih dari kawan adik abang kakak atok nenek mak tiri dia. Kan?

Popular posts from this blog

ye ni pasal awak!

Aku

ibu