ibu


Orang yang akan sentiasa ada,
yang sentiasa menegur
menunggu
memberi kebahgiaan
memudahkan
menolong dan sentiasa memaafkan.

kalau nak kira salah silap seorang anak kpd ibu mmg takkan habis. Tapi, sayang tu sayang sangat.

To ibu, sorry for being such an egoist to say i love you but all i can say only Allah knows much I love you and I willing to take care of you forever. I really do. But i know i will never be good enough. Takkan pernah jd seorang anak yang sentiasa memuaskan hati ibu dan ayah, Takkan pernah dpt jd anak yang membanggakan dan takkan pernah dpt jd yg paling baik. Idk why, At this moment, i cry a river when I'm doing this for you. ya Allah

On you upcoming birthday this 30 January, tlg tau takde dah orang yg paling bermakna except you. Mintak maaf minta ampun, selalu takde masa ibu sedih, sakit, bosan. Mintak maaf mintak ampun, selalu tk buat apa yg disuruh, selalu melawan selalu tak bersependapat dan mintak maaf mintak ampun sebab jadi anak yang paling banyak buat dosa.

But, in my deepest heart. i cry when i see you cry, i feel sad when i know you're sad, i miss you even when you are right beside me and the most hurtful things i feel inside is when i have no courage to let you know how much i love you.

Anak yang seorang ini mungkin selalu takde masa ibu sedih, tapi Allah ada. Anak yang seorang ini mungkin tak selalu ada untuk mendengar, tapi Allah ada.
Tapi,
InsyaAllah anak yang seorang ini akan selalu doa supaya Allah akan berikan kebahgian utk ibu dunia dan akhirat,
beri ibu ketenangan dan kesabaran, beri ibu tempat paling mulia disisi Allah

dan semoga anak yang seorang ini dapat membalas setiap satu kesukaran dan jasa ibu. Kalau bukan kat dunia, tp kat akhirat nanti.

Sayang ibu

Popular posts from this blog

ye ni pasal awak!

Aku